TEENINDUS

Esimene abi



Teil on küsimus? Meil on vastus. Vaadake siin meie korduma kippuvate küsimuste loetelu. Ehk suudame teid juba sellega aidata.


SIIN SAATE KKK JUURDE

Meie klienditugi. Teie jaoks olemas.


NIVONA klienditeenindusel ja hooldustöökojal on ühine eesmärk: Pikaajaline rõõm ja rahulolu Sinu NIVONA kohvimasinaga.

Kas teil on oma seadme kohta küsimusi?

Kas teil on selle kasutamisel abi vaja?

Või on teil mingi tehniline probleem?

Siit leiate kõik vastused. NIVONA kohvimasina omanikuna võite meie klienditeeninduse poole pöörduda kõigi muredega. Siit saate abi kõigile oma küsimustele, mis on seotud teie masinaga või võtke ühendust volitatud teeninduspunktiga:

Palun kliki oma riigil, et võtta ühendust volitatud teeninduskeskusega. service(at)nivona.com

NIVONA edasimüüja vastab küsimustele meeleldi.

Korduma kippuvate küsimuste korral pöörake palun tähelepanu kasutusjuhendis olevatele soovitustele ja näpunäidetele.

Koostöös usaldusväärsete partneritega varustab NIVONA praegu oma tooteid järgmistes riikides: 


Saksamaa, Austria, Holland, Prantsusmaa, Luxemburg, Belgia, Island, Taani, Lõuna-Korea, Dubai, Rootsi, Eesti, Soome, Läti, Leedu, Venemaa, Poola, Maroko, UAE, Taiwan, Ukraina, Tšehhi, Rumeenia, Slovakkia, Ungari, Iisrael, Küpros, Hiina, Vietnam, Tai, Singapur.


 Rohkema informatsiooni saamiseks NIVONA toodete kohta, palun võtke ühendust meie koostööpartneriga oma riigis või meie peakontoriga Saksamaal (info@nivona.com). Me aitame teid meeleldi. 

Me oleme alati huvitatud koostööpartnerite leidmisest uutes riikides. Kui oled huvitatud NIVONA edasimüügist oma riigis, siis ära kõhkle meiega ühendust võtmast aadressil info@nivona.com.

NIVONA edasimüüja teie lähedal


Tunnete huvi? NIVONA on Saksamaal eksklusiivselt saadaval enam kui 2500 edasimüüja juures. Ka teie lähedal. Leidke NIVONA edasimüüja oma linnast.


coffee
OTSIN NIVONA
EDASIMÜÜJAT