
Keegi ei vajanud NIVONAt. Ent siiski oleme me siin. Miks?
Sest me oleme konkurentidest erinevad. Ja mitte ainult seda. Me oleme sümpaatne alternatiiv. Avatud. Sõbralikud. Kohvist vaimustuses.
Eriline ärimudel kiiretel aegades.

„Me oleks võinud mõne ennustuse kohaselt pillid juba esimesel päeval kokku panna,“ räägib Peter Wilder. 54-aastane mees peaks ju seda teadma. Ta pole lihtsalt NIVONA praegune ärijuht, vaid on ka üks kaubamärgi loojatest. Välja öeldud eesmärk – olla täisautomaatsete kohvimasinate edasimüügi spetsialist.
„Võib öelda, et meie plaan töötas.“
Olevik ei saakski parem olla – pea 2000 ruutmeetril töötavad Nürnbergi Südwestparkis praegu enam kui 50 töötajat – ja neile lisanduvad veel 13 kolleegi välislähetustel. NIVONA ei sulge veel nii pea uksi. See sõltub ka oma standarditest.

Väga hea barista oskuseid ei suuda asendada ükski täisautomaatne kohvimasin. Kui see võib sisaldada väga hea barista teadmisi. Seepärast teeme tihedat koostööd kohviekspertidega, kes annavad meile täiendavat tagasisidet. Nii sai alguse ka meie aroomi tasakaalustussüsteem.
„Meie täisautomaatsed masinad peavad tegema kohvi nii lihtsalt kui võimalik,“ ütleb ärijuht Peter Wildner. See on meie filosoofia kindel alus.
Täisautomaatsest masinast peab olema lihtne kätte saada nii cappuccinot kui ka teisi jooke. Ka täisautomaatse masina puhastamine peab olema iseenesestmõistetav. Peale selle saab iga klient keedukambri oma NIVONAst eemaldada ja ise puhastada. Kasutamise ja toimingud püüame samuti võimalikult lihtsad hoida. Hoolimata väga erinevate edasimüüjate struktuurist ja väga erinevatest nõudmistest.
„Tassitäis kohvi on endiselt parim argument NIVONA täisautomaatse kohviautomaadi valimiseks“
Algusest peale on NIVONA kui kaubamärk mõistnud edasimüüjat. Nii röstijad kui ka elektroonikapoed pakuvad meie täisautomaatseid masinaid. „Me tahame müüa seal, kus kohvist teatakse nii mõndagi.“
Meid usaldab enam kui 2500 edasimüüjat. Sest meie täisautomaatsed kohvimasinad kannavad veenvalt meie kontseptsiooni. Sest NIVONA jõuab kohale. Me oleme 15 aasta jooksul sümpaatse alternatiivina kanda kinnitanud. Sest meile on tähtis oluline – parima võimaliku kvaliteediga kohvinauding.