Jätkusuutlik kohvimaailm


Partnerlus ja suhted

Me oleme oma edasimüüjatega tihedas partnerlussuhtes. Meie jaoks on oluline lojaalsus edasimüüjatele, sest see näitab vastastikust austust. Vaid sellise läheduse korral on võimalik mõista turu ja kasutaja arenguid ja vajadusi ning sellest lähtuvalt meie masinaid arendada. Seepärast kasutame täiesti teadlikult oma väliesindust, mis tegutseb kohapeal edasimüüjate juures ja on nendega otseses kontaktis. Tõsine ja jätkusuutlik suhe. Me mõtleme ja arendame NIVONAs kasutajate ja nende vajaduste vaatenurgast. Parimate täisautomaatsete kohvimasinate nimel täna ja tulevikus.


Teie jaoks: lähedal, vahetult, jätkusuutlikult.

Me pole kohal vaid edasimüügi jaoks, vaid oleme alati olemas ka teie ja teie NIVONA jaoks. Me oleme veendunud, et täisautomaatne kohvimasin väärib pikka eluiga. Pikk ja jätkusuutlik suhe. Seepärast on vajalik ka iga hooldus ja remont. Lühikesed vahemaad on iseenesestmõistetav, sest me teostame remondi- ja hooldustöid meie juures Nürnbergis. Ükski NIVONA ei lenda asjatult teisest maailma otsast kohale. Jätkusuutlikkus ei tähenda meie jaoks ainult seda, et hoiame teie NIVONA pikalt elus. Ei. Jätkusuutlikkus tähendab meie jaoks ka seda, et me hindame pikaajalist ja ausat suhet – teie, meie partnerite ja ennekõike meie töötajate vahel.

Kohvinaudingu uued standardid

Kohv ja jätkusuutlikkus: see, mida peeti kunagi vürtsiks, on tänapäeval kohv. See on üks tähtsamaid kaubaartikleid. Igal aastal korjatakse umbes 150 miljonit kotti toorkohvi ja eksporditakse suuremalt jaolt. 70% kohvist jõuab tarbivatesse riikidesse, nagu näiteks Saksamaale.

Selle valdkonna ümbermõtestamine oli pikka aega mõeldamatu. Sellegipoolest on sotsiaalsed trendid endaga kaasa toonud selle, et hoolivusel on ühe tähtsam roll kanda. Ennekõike ka tarbimise osas. Vastavalt sellel järgivad paljud kohvi väärtusahela liikmed nüüd ka sotsiaalseid ja ökoloogilisi eesmärke.

Conscious Coffee

Vastutus inimese, keskkonna ja regioonide ees. Conscious Coffee hõlmab kõike seda. Eesmärk on toetada väikekasvatajaid vaestes piirkondades, ressursse säästa ja nendega jätkusuutlikult ümber käia ning pöörata tähelepanu inimeste töötingimustele. Nii nagu iga teise toiduaine puhul on tähtis teadlik tarbimine ja oskus toote väärtust hinnata. Positiivset mõju, mida me kohvist saame, tahame tagasi anda neile, kes selle meie jaoks võimalikuks teevad.

coffee
OTSIN NIVONA
EDASIMÜÜJAT