ÜLDTINGIMUSED


NIVONA Apparate GmbH müügi- ja tarnetingimused

1 Tingimuste reguleerimisala

1.1 NIVONA Apparate GmbH tarned, teenused ja pakkumised . ("NIVONA") ettevõtetele §§14,310 BGB (SAKSA TSIVIILSEADUSTIK), avalik-õiguslikele juriidilistele isikutele ja avalik-õiguslikele erifondidele (klient) suhtes kohaldatakse eranditult käesolevaid tingimusi ja ja üksikjuhtudel sõlmitud täiendavad kokkulepped.

1.2 Kliendi käesolevatest tingimustest erinevad tellimistingimused ei kehti, isegi kui NIVONA ei vaidlusta eraldi nende kehtivust üksikjuhtudel. eraldi üksikjuhtudel. Isegi kui NIVONA viitab kirjale, mis sisaldab tingimusi kliendi või kolmanda isiku tingimustele või viitab sellistele see ei tähenda nõusolekut nende kehtivusega.

2 Pakkumine ja lepingu sõlmimine

2.1 NIVONA pakkumised ei ole siduvad, välja arvatud juhul, kui need on sõnaselgelt on sõnaselgelt märgitud siduvaks või on antud konkreetne vastuvõtmisperioodi.

2.2 Kliendi tellimus on siduv pakkumine. NIVONA on õigus seda pakkumist vastu võtta 2 nädala jooksul alates selle esitamisest. . aktsepteerimine muutub kliendi jaoks siduvaks tellimuse kinnitamisega teksti kujul, arve või tellitud kauba tarnimine.

2.3. NIVONA ja kliendi vahelist õigussuhet reguleerib üksnes kliendiga sõlmitav leping teksti vormis, sealhulgas käesolevad müügi- ja tarnetingimused. Käesolev leping kajastab kõiki pooltevahelisi kokkuleppeid täies ulatuses. NIVONA poolt enne lepingu sõlmimist antud suulised lubadused ei ole õiguslikult siduvad ja lepingupoolte vahelised suulised kokkulepped on asendatakse lepinguga teksti kujul, välja arvatud juhul, kui neis on sõnaselgelt märgitud, et need on et need on jätkuvalt siduvad.

2.4. Tehtud lepingute täiendused ja muudatused, sealhulgas need sealhulgas käesolevad tarnetingimused, peavad jõustumiseks olema tehtud kirjalikult. tekstivormis, et olla kehtiv. Välja arvatud tegevjuhid või allkirjaõiguslikud isikud, on NIVONA's NIVONA töötajad ei ole volitatud sõlmima sellest erinevaid suulisi kokkuleppeid. sellest. Volitatud isikutega sõlmitud suuliste kokkulepete sisu osas on NIVONA esindusõigusega isikutega sõlmitud suulised kokkulepped on siduvad, kui ei ole tõendatud vastupidist. meie kirjalik kinnitus on autoriteetne, kui ei ole tõendatud vastupidist.

3 Tarne ja riski ülekandmine

3.1 Riski läheb kliendile üle , kui kaup on üle antud isikule, kes on vedu teostavale isikule, on lahkunud NIVONA laost väljasaatmise eesmärgil NIVONA laost väljasaatmise eesmärgil või, kui klient võtab kauba vastu, siis kauba kättesaamiseks on teatatud. See kehtib ka siis, kui NIVONA kannab kannab saatmiskulud.

Kui väljasaatmine või üleandmine viibib asjaolude tõttu asjaolude tõttu, mille on põhjustanud klient, läheb risk üle kliendile alates päevast, mil päevast, mil tooted on lähetamiseks valmis ja NIVONA on sellest klienti teavitanud. on klienti teavitanud.

3.2. NIVONA poolt märgitud tarnetähtajad on siduvad ainult siis, kui need on sõnaselgelt lubatud või fikseeritud tähtajaks kokku lepitud.

3.3. Tarnetähtaeg loetakse järgituks, kui NIVONA on tooted üle andnud tooted veo teostavale isikule tähtaja lõpuks või kui tooted on tähtajaks kliendile kättesaamiseks valmis.

3.4 Osalised tarned on lubatud, kui

- osaline tarne on kliendi jaoks kasutatav lepingulise eesmärgi raames,

- tarne ülejäänud tellitud kauba tarne on tagatud ja

- kliendile seeläbi märkimisväärset lisatööd või -kulusid (välja arvatud juhul, kui NIVONA nõustub neid kulusid kandma), NIVONA nõustub neid kulusid kandma).

3.5. NIVONA ei vastuta tarne võimatuse või tarne hilinemise eest. tarne hilinemise eest, kui need on põhjustatud vääramatu jõu või muude asjaolude tõttu lepingu sõlmimise ajal ettenägematud sündmused (nt.lepingu sõlmimise ajal ettenägematu (nt. materjalide või energia hankimisel, transpordi hilinemine, streigid, seaduslikud töösulgemised seaduslikud töösulgemised, tööjõu, energia või tooraine puudus, raskused vajalike ametlike lubade saamisel, ametlikud meetmed või tarnijate poolse tarne puudumine, ebaõige või õigeaegne tarnimine). õigeaegne tarnimine tarnijate poolt), mille eest NIVONA ei vastuta. ei vastuta.

Kui sellised sündmused raskendavad oluliselt tarnet või täitmist või või võimatuks ning takistus ei ole ainult ajutist laadi, on NIVONA ajutine, on NIVONA-l õigus lepingust taganeda. Juhul, kui ajutise iseloomuga takistuste korral on tarne- või täitmistähtajad või -kuupäevad või teenuse osutamise tähtajad või kuupäevad pikenevad või lükkuvad edasi takistuse kestuse võrra, millele lisandub mõistliku käivitamisperioodi võrra. NIVONA teavitab klienti viivitamatult sellest, kui eeldatavast tarneperioodist niipea, kui see saab teatavaks.

Kui kliendilt ei saa mõistlikult oodata, et ta aktsepteerib tarnimist või teenuse osutamist viivituse tõttu, võib klient taganeda lepingust. lepingust taganeda, teatades sellest viivitamata kirjalikult NIVONA-le.

3.6. Olenemata eespool nimetatud sätetest, on viivituse korral, mille põhjuseks on NIVONA nõuab kliendi eelnevat meeldetuletust ja tähtaja möödumist. mõistliku ajapikenduse lõppemine.

3.7 Kui NIVONA on makseviivituses, võib klient, tingimusel et ta ei ole vastuvõtmisega viivitanud, teha vastuvõtmisega viivitada ja suudab usutavalt tõendada, et ta on selle tagajärjel kahju kannatanud, ilma et kahju, võib klient, ilma et see piiraks suurema kahju tõendamist, nõuda viivitushüvitist 0,5 % hilinemisega tarnitud kauba väärtusest iga täisnädalase hilinemise eest hilinemisega tarnitud kauba väärtusest, kuid mitte rohkem kui 5 %; vastasel juhul on kahju hüvitamise nõuded kahjunõuded on välistatud. Seda ei kohaldata järgmistel juhtudel tahtluse, raske hooletuse või keha- või tervisekahjustuse korral. tervisele. Klient võib lepingust taganeda ainult tähtaja jooksul lepingust seadusesätete raames ainult juhul, kui NIVONA vastutab tarne hilinemise eest. vastutab. See säte ei tähenda tõendamiskohustuse muutmist kliendi kahjuks. ei ole selle sättega seotud.

3.8 Saksa pakendiseaduse kohane tagasivõtukohustus on täidetud, kui NIVONA täidab seda kohustust, osaledes üleriigilistes kõrvaldamissüsteemides.

4. hinnad

4.1. Hinnad on esitatud eurodes alates NIVONA laost koos pakendiga. pakendiga, millele lisandub kehtiv seadusjärgne käibemaks.

4.2. Kuivõrd kokkulepitud hinnad põhinevad NIVONA loendihindadel ja tarne peab toimuma rohkem kui neli kuud pärast lepingu sõlmimist lepingu sõlmimisest, kehtivad tarnimise ajal kehtivad NIVONA loendihinnad tarne ajal kehtivad NIVONA nimekirjahinnad (igal juhul miinus kokkulepitud hinnad). allahindlusega). Sama kehtib ka juhul, kui tarne peab toimuma varasemal kuupäeval. kuupäeval, kuid kliendist tuleneva asjaolu tõttu ei toimu tarnet, mille eest klient vastutab hiljem kui neli kuud pärast lepingu sõlmimist kliendi vastutusalas olevate asjaolude tõttu. . See ei kehti juhul, kui fikseeritud hinnaga on kokku lepitud.

5 Maksetingimused

5.1 Maksed tehakse vabalt NIVONA makseasutusele vastavalt kokkulepitud kokkulepitud maksetingimustele arvel märgitud maksetähtaegade jooksul. märgitud arvel ja need tuleb tasuda nende tähtaegade möödumisel.

Sellise kokkuleppe puudumisel tuleb arveid tasuda arveid tuleb tasuda 14 päeva pärast arve kuupäevast alates netoarvega. Varuosade eest tuleb tasuda Kokkulepitud maksetähtaegadeks loetakse maksetähtajad loetakse täidetuks, kui NIVONA saab summad nende tähtaegade jooksul käsutada. saab summade üle nende tähtaegade jooksul käsutada.

5.2. Kui on kokku lepitud tšekkide või vekslite esitamine, siis toimub maksmine makse tehakse alati täitmisel. Kulud ja intressid hüvitatakse NIVONA-le hüvitatakse viivitamata.

5.3 Ostja võib Müüja nõudeid tasaarvestada ainult siis, kui Ostja nõuded on vaidlustamata, ostja nõuded on vaieldamatud või neid on tunnustatud kohtuotsusega nõuded on vaieldamatud või on tunnustatud deklaratiivse kohtuotsusega või on tegemist vastunõuetega lepinguline suhe. Ostjal ei ole Müüja suhtes taganemisõigust. müüja suhtes, välja arvatud juhul, kui ostja nõue on vaieldamatu või on õiguslikult õiguslikult tuvastatud või on seotud samast lepingulisest suhtest tuleneva vastunõudega. lepingulistest suhetest.

5.4. Kui klient ületab kokkulepitud maksetähtaegu, on NIVONA NIVONA-l õigus nõuda seadusjärgset viivist (praegu 9 protsendipunkti üle baasintressimäära) ja kindlasummalist 40 eurot. Ühekordne summa on tasaarvestada mis tahes võlgnetava kahjuga, kuivõrd kahju on tingitud kuludest, mis on seotud kohtumenetlusega seotud kuludest.

5.5 Kui klient ei täida maksekohustusi, on tšekid või vekslid tšekke või veksleid ei lunastata, klient peatab maksed või taotleb maksejõuetusmenetluse algatamist, on NIVONA-l õigus NIVONA-l on õigus teostada või osutada tasumata tarneid või teenuseid ainult ettemaksu eest või makse või tagatise esitamise korral. See kehtib ka juhul, kui kliendi finantsolukorra muu oluline halvenemine pärast lepingu sõlmimist.

6 Omandiõiguse säilitamine

6.1 Tooted jäävad NIVONA omandisse kuni kõigi kohustuste täitmiseni. kõigi olemasolevate või tulevaste nõuete täitmiseni, millele NIVONA-l on õigus kliendi vastu. nõuded ("reserveeritud kaubad"), sõltumata õiguslikust alusest, isegi kui üksikud isegi siis, kui üksikute kaupade eest on tasutud. Pantimine või üleandmine teel loovutamine või reserveeritud kaupade loovutamine tagatisena ei ole lubatud.

6.2. Kliendil on õigus edasimüügiks ainult omandiõiguse säilitamise tingimustes oleva kauba edasimüügiks tavapärase äritegevuse käigus. Juhul kui reserveeritud kaup on omandiõiguse säilitamise all oleva kauba edasimüügiks, loovutab klient edasimüügist tulenevad tulevased nõuded eelnevalt tagatiseks NIVONA-le, kes aktsepteerib seda NIVONA võtab selle loovutamise vastu, ilma et selleks oleks vaja hilisemaid erideklaratsioone. Ümberandmine laieneb ka saldonõuetele, mis tekivad olemasolevate arvelduskontosuhetest või selliste suhete lõppemisel kliendi ja tema ja NIVONAVA vahel. klientidega. Kui reserveeritud kaupu müüakse koos teiste müüdud, renditud või muutuvad vara lahutamatuks osaks läbi vara, loovutab klient NIVONA-le selle osa kogu hinnanõudest, mis on mis vastab NIVONA poolt arvele pandud reserveeritud kauba väärtusele. NIVONA poolt esitatud arve.

6.3 Kuni tagasivõtmiseni on klient volitatud loovutatud nõudeid sisse nõudma alates loovutatud nõuded edasimüügist enda nimel ja enda arvel; Ta ei ole siiski volitatud neid muul viisil käsutama, nt. loovutamise teel. Olenemata NIVONA tühistamisõigusest, on otsekorralduse otsekorralduse volitus muutub kehtetuks, kui klient pärast nõude tähtaja möödumist süüliselt makseviivituses on. NIVONA nõudmisel peab klient teavitama nõude loovutamisest asjaomasele kliendile ja peab esitama NIVONA-le selle kohta dokumendid, mis on vajalikud tema õiguste teostamiseks kliendi suhtes, z.nt arveid, ning esitama vajalikku teavet. nõutavat teavet. Kõik sissenõudmise ja sekkumise kulud kannab kannab klient.

6.4. Tšekkide/vekslite abil tehtavate maksete puhul läheb omandiõigus üle ainult üle alles siis, kui tšekk/veksel on täielikult sisse makstud.

6.5 Arestimise, konfiskeerimise või muu võõrandamise või sekkumise korral kolmandate isikute poolt, peab klient sellest viivitamatult teavitama NIVONAt.

6.6 Kui tagatise väärtus ületab NIVONA nõuded kliendi vastu klienti jooksvast ärisuhtest rohkem kui 20 % võrra, siis on NIVONA NIVONA on kohustatud kliendi nõudmisel vabastama enda valitud tagatised vabastama enda valitud tagatised selles ulatuses, mis ületab tagatisi.

6.7. Kui klient on makseviivituses, on NIVONA-l õigus pärast ebaõnnestunud maksetähtaja möödumist kliendile täitmiseks määratud mõistliku tähtaja möödumisel on NIVONA-l õigus lepingust taganeda ja reserveeritud kaubad tagasi võtta. Seadusjärgne sätted tähtaja määramise edasilükkamatuse kohta ei mõjuta seda. . klient on kohustatud kauba tagasi andma. Kui NIVONA on lepingust taganenud, NIVONA-l on õigus siseneda ruumidesse, kus reserveeritud kaupu hoitakse, et tagastamise eesmärgil ja nõuda kliendi tagastusnõuete loovutamist kolmandate isikute vastu.


7 Garantii

7.1 Kliendi nõuded NIVONA vastu seoses materjalivigadega aeguvad kaheteistkümne (12) kuu jooksul. (12) kuud alates toodete tarnimisest kliendile. Ülaltoodud sätteid ei kohaldata niivõrd, kuivõrd seaduse §§438 BGB (ehitiste jaoks mõeldud esemed), 445b BGB (regressiõigus), 327u (regressiõigus digitaalsete toodete puhul) ja 634a BGB (ehitusdefektid) näeb ette pikemad tähtajad. Seadusandlikud sätted aegumistähtaja peatamist ja uuesti algamist käsitlevad õigusnormid jäävad muutumatuks.

7.2. Keskmise tüübi ja kvaliteediga kauba tarnimine on võlgnetav , kusjuures mõõdupuuks on NIVONA asjaolud ning tema kaupade keskmine liik ja kvaliteet. kaupu. Kvaliteedinõuded ja kokkulepped ei kujuta endast garantiid kui selles ei ole selgesõnaliselt kokku lepitud.

7.3. Kui tarnitud kaup või teenus on puudulik, on NIVONA kohustatud NIVONA - ilma et see piiraks kliendi tagasinõudeõigusi vastavalt punktidele kliendi tagasinõudeid BGB paragrahvide 478, 445a, 445b, 445c ja 327u alusel, annab NIVONA oma äranägemise järgi garantii läbi tasuta järeltäitmist (parandamine või asendamine). Kõik edasised garantiinõuded järeltäitmise, hinnaalandamise, tagasivõtmise või kompensatsiooninõuded on välistatud, ilma et see piiraks punkti 7.5 kohaldamist. Õigus taganemisõigus ei ole välistatud, kui järeltäitmine on ebaõnnestunud. . Õigus kahju hüvitamisele ei ole välistatud, kui hilisem täitmine on ebaõnnestunud. täitmine jäeti süüliselt tegemata; muus osas kehtib punkt 8. käesolevate sätete kohaselt.

7.4. Loodusliku kulumise või kahju eest , mis on tekkinud pärast riski üleminekut riski ebaõige või hooletu käsitsemise, ebakorrektse muutmise või või remonditööde, liigse koormuse, ebasobivate käitamismaterjalide või kasutusmaterjalide või eriliste väliste mõjutuste tõttu ei ole vastutus.

7.5 NIVONA kannab järeltäitmiseks vajalikud kulud, eelkõige transpordi-, reisi-, töö- ja materjalikulud. See ei kehti juhul, kui kulud on ebaproportsionaalsed.

7.6 Kohaletoimetatud kaup tuleb kohe pärast üleandmist hoolikalt kontrollida, kui kliendile või kliendi poolt määratud kolmandatele isikutele. Kauba loetakse kliendi poolt vastuvõetuks seoses ilmsete puuduste või muude oleks olnud äratuntavad kohese ja hoolika kontrolli käigus, mille on heaks kiitnud tellija. kui NIVONA ei saa neljateistkümne (14) tööpäeva jooksul pärast kauba kättesaamist teksti kujul puuduste teatamist, kui üleandmise korral teksti kujul. Muudest puudustest peab klient NIVONAt teavitama NIVONA-le niipea, kui need muutuvad äratuntavaks, hiljemalt järgmise tähtaja jooksul hiljemalt neljateistkümne (14) tööpäeva jooksul tekstina.

7.7. Kuivõrd NIVONA täidab tarbija garantiinõudeid vahetult otse, on tarbija regressiõigused NIVONA vastu järgmised välistatud. Muus osas on kliendi regressiõigused NIVONA vastu ainult niivõrd, kuivõrd klient ei ole sõlminud tarbijaga mingeid kokkuleppeid, mis lähevad kokkulepped tarbijaga, mis lähevad kaugemale seadusest tulenevatest nõuetest või vabatahtlikke järeleandmisi. Kliendi usaldusväärne nõue vastavalt BGB § 445a või § 327u on siiski piiratud summaga, mis, arvestades summa, mis oli vajalik edukaks hilisemaks täitmiseks oli vajalik edukaks hilisemaks täitmiseks. Suuremate kulude vajalikkuse tõendamiskohustus lasub tellija. Regressiõiguse põhjendamiseks peab klient esitama ostutõendi koopia, tarbija poolt allkirjastatud tõend täitmise kohta tarbija poolt allkirjastatud tõend täitmise kohta koos täieliku kirjeldusega. originaalvaruosa või tootja poolt volitatud varuosa ja kalkulatsiooni tekkinud transpordi-, reisi-, töö- ja muude materjalikulude kohta. töö- ja muud materjalikulud. Eespool kirjeldatud individuaalse arve asemel võib NIVONA omal äranägemisel esitada kliendi seadusest tuleneva hüvitusnõude vastavalt §445a BGB (Saksa tsiviilseadustik) alusel asjakohase kindlasummalise hüvitise kaudu. kui selles on kokku lepitud. NIVONA jätab endale õiguse tasaarvestada NIVONA jätab endale õiguse tasaarvestada kahjunõudeid, mis tal tekivad tootja garantii alusel tootja garantii tõttu kliendi poolt ebaõigesti teostatud järeltäitmise tõttu.

7.8. Eespool nimetatud sätteid kohaldatakse vastavalt ka õigusrikkumiste suhtes . kohaldatakse vastavalt.

7.9 Toote vastutuse seaduse (ProdHaftG) sätteid ei mõjuta ülaltoodud sätted. ei mõjuta ülaltoodud sätted.

8 Vastutus ja hüvitamine

Kui käesolevates tingimustes ei ole mujal ette nähtud muud vastutust käsitlevat sätet, kehtib järgmine säte on NIVONA kohustatud hüvitama kliendile ainult kahju, mis on tekkinud kliendile otseselt või kaudselt, mis tuleneb NIVONAVA viivitusest. NIVONA poolt, puudulikust tarnest või muudest NIVONA-le omistatavatest õiguslikest põhjustest. mis on NIVONA-le omistatavad.

8.1. Kahju hüvitamise kohustus kehtib ainult juhul, kui NIVONA on süüdi enda tekitatud kahjus või kui ta vastutab kohustuse rikkumise eest. Juhuslik vastutus ja vastutus vääramatu jõu eest on välistatud.

8.2. Vastutus kahju eest , mis on põhjustatud ebaõigest kasutamisest kasutamine on välistatud.

8.3 Kahjude hüvitamise nõuded , mis ei tulene järgmistest asjaoludest elu, kehavigastuse või tervisekahjustus, on olemas ainult (olenemata sellest, et 8.4.) ainult siis, kui müüjat saab süüdistada raske hooletuse või tahtliku kohustuse rikkumise eest. kohustuse rikkumist saab süüdistada.

8.4. Olulise lepingulise kohustuse rikkumise korral võib vastutab müüja ka kerge hooletuse eest. Oluline lepinguline kohustus on peamine täitmiskohustus või muu kohustus, mille täitmine täitmine on lepingu nõuetekohaseks täitmiseks hädavajalik ja mille täitmisele klient regulaarselt tugineb ja võib tugineda. või mille rikkumine ohustab lepingu eesmärgi saavutamist, eelkõige kohustus tarnida kaup õigeaegselt ja tagada, et see oleks õigeaegselt tarnitud. õigusrikkumised ja sellised olulised puudused, mis ohustavad funktsionaalsust või või kasutatavust rohkem kui väheoluliselt. Nendes juhtudel on ainult lepingule iseloomulikud mõistlikult prognoositavad kahjud hüvitatakse.

8.5. Kliendi nõuded on välistatud niivõrd, kuivõrd kahju põhjuseks on tingitud kliendile omistatavatest kohustuste rikkumistest. Sest NIVONA vastutab kliendi poolt kahju ärahoidmiseks võetud meetmete eest niivõrd, kuivõrd see on õiguslikult on selleks õiguslikult kohustatud.

8.6. Klient teavitab NIVONAt viivitamata ja igakülgselt sätetest, teavitab ja konsulteerib NIVONAt viivitamata ja igakülgselt. konsulteerida. Klient peab andma NIVONA-le võimaluse nõude uurimiseks. nõude uurimiseks. Võetavad meetmed, eelkõige juhul, kui tegemist on lepingupartnerid kooskõlastavad võetavad meetmed, eelkõige kolmandate isikutega peetavatel arveldusläbirääkimistel.

8.7. Hüvitise suuruse määramisel võetakse arvesse majanduslikke asjaolusid NIVONA majanduslikud asjaolud, äritegevuse laad, ulatus ja kestus ärisuhte kestus ja tarnitud kauba väärtus NIVONA kasuks on NIVONA kasuks.

8.8. Seaduslike esindajate ja asendusliikmete vastutus on NIVONA asendusliikmete vastutus on piiratud samamoodi nagu NIVONA vastutus NIVONA vastutusega vastavalt eespool esitatud sätetele.

8.9 Eespool nimetatud sätted sätted ei tähenda tõendamiskohustuse muutmist kliendi kahjuks. Lisaks sellele ei mõjuta see NIVONA vastutust mittekohustusliku õiguse alusel, eelkõige tootevastutuse seaduse alusel, jääb muutumatuks.

9. Kohtualluvus , täitmise koht ja täitmise koht ning kohaldatav õigus

9.1 Kohtualluvus kõigi lepingulistest suhetest tulenevate vaidluste puhul on vaidluste puhul on Nürnberg, tingimusel et klient on kaupmees, juriidiline isik, kes allub avalik-õiguslik juriidiline isik või avalik-õiguslik sihtasutus või ei ole üldist kohtualluvust Saksamaa Liitvabariigis. NIVONA on siiski õigus pöörduda ka kliendi kohaliku pädeva kohtu poole. edasikaebamiseks. Kohustuslikud seadusesätted, mis käsitlevad ainuõiguslikku ainuõigusliku kohtualluvuse kohta ei mõjuta käesolev säte.

9.2. Tegevus- ja täitmiskoht on Nürnberg.

9.3 Lepingulistele suhetele kohaldatakse selle riigi materiaalõigust, mille territooriumi Saksamaa Liitvabariigi õigus, välja arvatud ÜRO kaupade rahvusvahelise müügilepingu konventsioon (CISG) ja rahvusvahelise eraõiguse kollisiooninormid.

9.4 Kui leping või käesolevad müügi- ja tarnetingimused või käesolevad müügi- ja tarnetingimused sisaldavad lünki, on need õiguslikult õiguslikult tõhusad sätted loetakse kokkulepitudeks, mida lepingupooled lepingu majanduslikke eesmärke ja nende eesmärkidest tulenevaid üldised tarnetingimused, kui nad oleksid olnud lüngast teadlikud. oleksid olnud lüngast teadlikud.

NIVONA Apparate GmbH, Nürnberg ( seisuga: november 2022)